Partnereink: ESK | Csubakka! | Hitel | Geek Poló Bolt | Kanizsa Elektronika | Kanizsai Foglalkoztatási Paktum | Nagykanizsa Vásárcsarnok
Hallgassd Te is (katt. ide) a lokalhoszt.hu kedvenc online rádió adóját a LazaRadio-t! De ha röhögni akarsz, akkor válasszad a Csubakkát!

BejelentkezésBejelentkezés:
Név: Jelszó:

Dátum: 2018. január 19., Péntek
Boldog névnapot: Sára
Jelenlegi látogatók: kocka
Hírek ...
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | [46] | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 |
2008.07.11. @ 18:07 - [Mozi] MAX PAYNE The Movie

Valljuk be őszintén, eddig igazán jó és ígéretes játék adaptáció a filmvászonra talán még nem is érkezett. Ha minden klappol hamarosan a MAX PAYNE jön, lát és győz.

A játékot gondolom nem kell senkinek bemutatnom, hisz az eddig megjelent két rész kasszasiker volt. Max ezúttal azonban új környezetben, a mozinézőket próbálja csöppet sem vidám modorával magával ragadni. A siker eddig is sejthető volt, hisz a játék fejlesztői nem bíztak semmit a véletlenre. A film változat a 20TH FOX értő kezei között formálódik, természetesen a fejlesztők teljes körű felügyeletével és nem utolsósorban a játék történetéhez való ragaszkodással. A rendező sem kispályás, hisz erre a megtisztelő ám meglehetősen nagy felelősséget kiróvó feladatra, John Moore-t kérték fel aki aBehind Enemy Lines-al és a Flight of the Phoenix-el már bizonyított. Szereplők tekintetében sem lehet okunk panaszra, hisz olyan színészek játékát csodálhatjuk majd mint Mark Wahlberg vagy Chris O'Donnell.


A minap megjelent előzetes pedig végképp eloszlat minden félelmet afelől, hogy ismét egy Tomb Raider vagy Doom szintű erősen "egyszer, nagy nehezen nézhető" kategóriájú adaptációt fogunk kapni. Ehhez csak egy kérdést tudnék feltenni: Miért nem lehetett ezt eddig is ilyen hozzáállással kezelni?







hozzászólások: 0 db
tovább a teljes hírhez ...

2008.07.11. @ 17:44 - [PC Game] Crysis Warhead: három a magyar igazság

A napokban megerősítésre talált a hír miszerint a Crysis Warhead, mely a Crytek Budapest boszorkánykonyhájában készül, 30 dolláros áron kerül majd a polcokra. A bejelentés örömére most 3 Gameplay videót is kaptunk a jeleneleg Pre Alpha állapotú játékból.

Az eleddig biztosnak tűnt, hogy a játék év vége felé fog debütálni, ám a napokban felröppent pletykák azt sem tartják kizártnak, hogy már szeptemberben játszhatnak vele a rajongók (Meg persze az atomerőművel rendelkezők). A közelgő E3-on vélhetőleg a még nyitott kérdések is tisztázódnak majd, addig is lehet gyönyörködni a 3 új videóban amint alant találhattok.




hozzászólások: 3 db
tovább a teljes hírhez ...

2008.07.11. @ 17:24 - [PC Game] Far Cry 2 - 15 perc hírnév

Természetesen egy olyan név mint a Far Cry folytatása nincs rászorulva a hírverésre ám a nemrég napvilágra került 2 új videó több mint örvendetes.

A két részletben érkezett, összesen 15 perces videó a játék egy két új elemét, valamint a csöppet sem csúnya grafikáját hivatott prezentálni. Bár csak egy kézi kamerás felvételrőé van szó a lényeg látszik. Egy biztosnak tűnik: annak ellenére, hogy nem az első résszel már bizonyított Crytek készíti, a srácok apait anyait beleadnak, hogy a játék ne vesszen el a nagy előd homályában, sőt. Összefoglalva: 15 perc tömör gyönyör, megtekintése erősen javallott.



hozzászólások: 6 db
tovább a teljes hírhez ...

2008.07.10. @ 22:01 - [Hardver] PowerColor Radeon HD4850, 2GB memóriával!

A 2GB-os GeForce 8500GT-ket látva, a PowerColor kedvet kapott egy hasonló memória mennyiséggel rendelkező ATi kártya kiépítéséhez.

A 800 stream processzorral rendelkező, 55nm-es GPU-val felszerelt ATi Radeon HD4850 grafikus kártyát ezúttal 2GB memóriával szerelték föl, az extrém játékosok kedvéért.

A GPU a gyári 625Mhz-es érték helyett 665Mhz-re lett feltuningolva. Minden más maradt a régiben, köztük a DirectX10.1 támogatás, CrossFireX támogatás és az elmaradhatatlan PCI-E 2.0 csatolófelület.

A gyárilag igen gyengén belőtt referencia hűtő helyett a kártya a szokásos PowerColor colert kapta, két hővezető csővel, réz lamellákkal és egy kis légcsavarral megspékelve.
A kérdés csupán az; valóban érdemes erre a kártyára ennyi memóriát tenni, vagy ez csak hype?




A képekért köszönet az Expreview.com-nak.

hozzászólások: 3 db
tovább a teljes hírhez ...

2008.07.09. @ 20:38 - [Fun] Játssz és légy milliomos a Second Life-ban és a valólájfban is!

A Second Life-ot, gondolom ismeritek már hírből, esetleg játszottatok is már vele. Lehetett hallani erről-arról, hogy (igazi) pénzt is lehet belőle csinálni. Lássátok is hát a követendő példát!

Ugye még Frei Tamás műsorában is szó volt a Second Life című játékról. A nem mindennapi MMO-ban szó szerint élhetjük a "második életünket", emberként, nagyjából ugyanúgy mint a valóságban. Házat, autót vehetünk, amelyeken túl is adhatunk, ráadásul nem csak "játék-pénzért". Ha jól tudom, építünk egy szép házikót, fullos cuccokkal berendezzük és eladjuk valaki másnak, de persze ropogós valóságos bankjegyekért. A játék úgy működik, hogy 280 virtuális dollárunkat beválthatjuk, 1 igazi dollárra és persze ezt visszafelé is.

Egy németországi tanárnő annyira rákattant erre az internetes játékra, hogy néhány év tapasztalat és virtuális ingatlan adás-vétellel igazi nagy kutya lett az internetes világban. Hogy ezt mennyire jó eredménnyel műveli, azt igazolja, hogy a valós (!) játékban szerzett vagyona már a 200.000 US Dollár felé közeledik, tehát túl rúg 29 milló Forinton! Szóval ... alapítunk egy lokalhoszt.hu maffiát és mindenkitől ellopunk mindent és megfenyegetjük őket, hogy ha nem adják le a havi védelmi pénzt, akkor ellopjuk az account-jukat! Mit szóltok hozzá? Virtuális bűnözés egy virtuális világban ... kiaknázatlan piac!


Akinek bejött az élet ... vagyis a Second Life

hozzászólások: 0 db
tovább a teljes hírhez ...

2008.07.07. @ 22:45 - [NewZ] Petíció a Crysis-ért

Mint azt gondolom mindannyian tudjátok a Crytek csapata eléggé elkeseredett a vártnál rosszabb értékesítési adatok miatt. Ennek okaként főként a kalózmásolatokat nevezték meg.

A helyzet odáig fajult, hogy a Crytek kijelentette, hogy a hamarosan érkező, egyébiránt a cég Budapesti irodája által fejlesztett kiegészítő eladási adatai alapján teszik függővé a további PC-s fejlesztések jövőjét. Leegyszerűsítve a dolgot, ha a Warhead a Crytek megítélése alapján rosszul szerepel, akkor a későbbiekben csak konzolra fognak fejleszteni.

A fejlesztőkkel egyetértő rajongók tábora ennek elkerülése érdekében készített egy petíciót, melyben leszögezik, hogy mélységesen egyetértenek a Crytek álláspontjával, valamint arra buzdítják a rajongókat, hogy a megjelenés után egyből vegyék meg annak kiegészítőjét, a Warhead-ot. Aki egyetért a fejlesztőkkel az itt szignózhatja alá a petíciót.

Azt azért mindenképpen hozzá kell fűzni a történtekhez, hogy a Crysis 1,2 milliós eladott darabszáma egyáltalán nem egy rossz adat, bár az is tény, hogy meg sem közelíti az olyan "ászok" adatait mint például a Half-Life 2 (PC) vagy a Halo 3 (Xbox 360). Ennek tükrében érthető a Crytek csalódottsága, de talán a valós indokokat kellene figyelembe venniük, mondjuk, hogy ha a fent említett játékok eladási adatait csak megközelíteni is szeretnék, akkor nem egy félkész, teljes mértékben optimalizálatlan játékot kellene kiadni a kezük közül, ami jó ha a paksi atomerőműre kötve fut, akadás mentesen.

hozzászólások: 1 db
tovább a teljes hírhez ...

2008.07.07. @ 21:27 - [NewZ] Dragon Age leleplezés holnap?

Szerepjátékos körökben a Bioware neve lassan egyet jelent a mindenhatóéval, hisz nem kisebb neveket raktak le az asztal mint a Star Wars KotOR vagy akár a Mass Effect. Négy éve készülő és lassan feledésbe merült játékuk a Dragon Age azonban most újból éle

Aki nem halott még róla (az gyorsan bújdokoljon el a föld legeldugottabb zugába), annak dióhéjban annyit kell tudnia, hogy a játék immár négy éve készül, és a készítők minden idők legmonumentálisabb Fantasy RPG-ének ígérik. Márpedig a Bioware eddig mindig betartotta az ígéreteit, sőt a legtöbb esetben jócskán felül is múlta azokat.




Egyetlen egy probléma volt csak eddig, mégpedig az, hogy pár infómorzsán és korai képen kívül eddig nem túl sokat mutattak a játékból, azóta mély hallgatásba burkolóztak. Ami eddig biztos, hogy a cég eddigi játékaihoz képest a Dragon Age sokkal sötétebb hangulatú, klasszikusnak mondható Fantasy világra épülve, az eddigieknél sokkal kidolgozottabb és valódi személyiséggel ellátott NPC-kel, valamint, hogy a mind a sztori, mind a bejárható játéktér és úgy általában az egész játék az eddigi leggrandiózusabb méretű lesz amit valaha is fejlesztettek. Ja és nem mellesleg PC-re is jön.

Az állóvíz most felpezsdült, mivel a játék hivatalos oldalán a Július 9-ei dátum díszeleg, ami ugye a szerdai napot jelenti. Egyszóval szerdán végre új információkat kaphatunk a sokak, ismétlem nagyon sokak által várt játékról és ha szerencsénk van ez akár még egy hivatalos megjelenési dátum is lehet.

hozzászólások: 0 db
tovább a teljes hírhez ...

2008.07.07. @ 20:47 - [X-BOX 360] Xbox 360 avagy mennyi az annyi

Annak idején az Xbox 360 piaci megjelenése előtt, a Microsoft elsődleges prioritásnak tekintette, hogy új generációs konzolja a konkurens Sony PS3-a előtt jelenjen meg, így nyerve piacot a rivális előtt. A kapkodásnak meg is lett az eredménye.

A kulcsszó az Xbox 360 esetén a túlmelegedés, ami a Microsoft konzolja esetén egyáltalán nem egyedi eset. Ki ne ismerné, hacsak hírből is a "legendás három ledes hibát. A probléma a konzol hibás és elkapkodott tervezésére vezethető vissza. A tünetek: először lefagy a gép, majd az előlapon a Power gomb körül körkörösen elhelyezett 3 led elkezd világítani.


Ha ez megtörtént, akkor már csak az előrelátóknak gondosan bekészített balta, vagy a Microsoft cseregaranciája segíthet a pórul járt Xbox 360 tulajdonosoknak. A hibajelenség egy elég találó nevet is kapott, ami a „halál piros gyűrűje". A Microsoft gondjait tetézi, hogy a 2007-ben kiadott és direkt az új Xbox-hoz fejlesztett kormány is túlmelegedési hibákat produkál. Természetesen a Redmondiak azonnali csere garanciát vállalnak a hibáért, az azonban a cég mai jelentéséből világosan kiderül, hogy a hibák milyen gyakoriak, valamint az is, hogy ez mekkora költségekkel járt eddig az óriásvállalatnak.

Nos nézzük a számokat. A konzol 2005-ös debütálása óta eddig 12 millió Xbox 360 kelt el, ebből a játékgépek 33%-a mutatta a fenti tüneteket. A hozzá külön megvásárolható kormány esetében 230 ezer darab került a cég által visszahívásra, illetve cserére. Mindez, valamint a 2005-ös kiadás óta történ gyártástechnológia váltás eddig 500 ezer angol fontba került a cégóriásnak, ami valljuk be azért nem kis többletköltség.

Mindemellett a Microsoft a közleményben nem győzte hangsúlyozni, hogy sokkal több elégedett ügyfelük van mint elégedetlen, illetve aki hasonló hibákat észlel az hívja az Xbox Customer Service-t, ahol a Microsoft-os kollégák gőzerővel segítenek megoldani a felmerülő problémákat.

hozzászólások: 0 db
tovább a teljes hírhez ...

2008.07.07. @ 20:08 - Újabb fejlesztés és feature a lokalhoszt.hu-n!

Ne várjatok túl nagy fejlesztéseket mostanában, de ahogy az időm engedi dolgozok rajtuk! A legújabb fícsör érinti a hír írókat és a kedves olvasókat is!

Na nem is borzolom tovább az idegeket, az új szolgáltatás/feature nem más ... mint ... aaaaa ... Kapcsolódó hírek lehetősége.
Aki rendszeresen olvassa a "nagyokat" az tudja, hogy miről van szó. A hírek végén, egy apróbb felsorolás (persze link formájában) található, amely az aktuális hírhez hasonlít, emlékeztet rá vagy csak az író úgy gondolja, hogy aki erre a hírre kíváncsi volt, az a kapcsolódóakra is az lesz. Természetesen nem kötelező ezeket a kapcsolati lehetőségeket felhasználni minden hírnél, csak ha úgy gondoljátok Kollegák! Továbbá az is nagy előny ha használjuk ezt az új lehetőséget, mert akkor a Google és a többi kereső-robot még többet fog cikázni a lokalhoszton.
A működtetése egyszerű, az adott hírnél kiválasztjuk a kapcsolatok lehetőséget, és megjelenik majd 6 darab blokk. 6 kapcsolódó hírt adhatunk, az aktuálisan kiválasztott hírünkhöz. Először rákeresel egy vagy több kulcsszóra pl. Call of Duty, majd a legördülő találati listából kiválasztod azt a hírt, amelyet szeretnél hozzáadni a kapcsolódó linkek közé. Ha a felvétel sikeres, akkor ki is írja, hogy pl. az adott harmadik kapcsolódó hír jelenleg ez-meg-ez. Ilyen egyszerű. És a kapcsolódó hírek meg fognak jelenni a hír legvégén. Kérdezhetitek ez az egész procedúra miért nem automatikusan történik? Mert sajnos hiába hasonlóak a szövegek 2 hír között, attól még szólhatnak teljesen másról. Ezt sajnos a számítógép még nem tudja olyan jól elvégezni, mint az emberi elme. De szépen fogalmaztam! Akkor hát addig is teszteljétek, mind az írók, mind az olvasók és ha bug-os lenne akkor csak szóljatok! Én is tesztelem ebben a hírben az új fícsört!

hozzászólások: 6 db
tovább a teljes hírhez ...

2008.07.07. @ 20:06 - [PC Game] Infinity Ward - Új project

Nyugodtan kijelenthetjük, hogy a 2002-ben alakult Infinity Ward a Call of Duty első, második és negyedik részével beírta magát a számítógépes játékok történelmébe. A sztár csapat most megelégelte a folytatásokat és új fronton szeretne bizonyítani.

Az Infinity Ward hivatalos blogján található bejegyzés is a váltás tényére utal. Az alábbi idézet fordítása a PC GURU stábja jóvoltából készült:

„Örömmel jelentjük be, hogy az elmúlt hónapokban úgy döntöttünk, megújítjuk szerződésünket az Activision kiadóval. A nemrég tető alá került megállapodás talán a külső szemlélő számára nem tűnik nagy jelentőségűnek, de lerakja az alapjait jövőbeli projektünknek és beindítja azt, valamint megteremti a lehetőséget egy egyedi, új Infinity Ward IP-nek, amely felett teljes szabad kezet kaptunk. Nagyon izgatottak vagyunk az új projekt tekintetében, de még jó ideig nem oszthattunk meg róla semmilyen részletet.”

A bejegyzéshez hozzáfűzendő, hogy pár hete az Infinity Ward egyik fejlesztője kiszivárogtatta, hogy jelenleg a csapat egy jövőben játszódó FPS-en dolgozik. Az információ kiszivárgása után logikusnak tűnt, hogy a csapat a CoD következő, jövőben játszódó részén dolgozik. A mostani blog bejegyzés azonban bonyolítja a helyzetet, hisz világos, hogy a srácok egy teljesen új címen dolgoznak. Ezek szerint a legvalószínűbb lehetőség az, hogy az Infinity Ward egy teljesen új, FPS-en dolgozik. A másik kevésbé valószínűbb lehetőség, hogy egyszerre készül a Call of Duty 6, amely a jövő hadviselésébe kalauzol el és ezzel párhuzamosan egy teljesen új projecten is munkálkodnak a srácok.

hozzászólások: 0 db
tovább a teljes hírhez ...

2008.07.06. @ 21:05 - [PC Game] Custom Crysis Config v1.31 avagy csináld magad...

Eleged van abból, hogy a Crysis szaggat? A Custom Crysis Config meg oldja a problémád! A kérdés csak az: Miért nem volt erre képes a Crytek?

Mi is a Custom Crysis Config v1.31? A válasz egyszerű: egy a rajongók által készített patch, ami tulajdonképpen a PC-nk tudásához hangolja a játékot. A telepítéskor kiválaszthatjuk extraként az UltimaRage's Time of Day néven futó mod-ot is, mely azoknak a High-End konfigurációval rendelkező felhasználóknak készült, akik a játék maximális grafikai beállításaival nem elégedettek és valamivel élesebb textúrákat szeretnének látni monitoraikon.

A sebesség növekedés természetesen függ a konfigurációtól is amelyen a játékot futtatjuk, de több teszt oldal is megerősítette, hogy átlagosan 15-30 Fps növekedésről beszélhetünk. Az esetben, csak az adhat okot szomorkodásra, hogy a patch-et rajongók készítették és nem a Crytek vette a fáradtságot annak elkészítésére.

Fontos leszögezni, hogy mivel a javítás nem hivatalos, értsd nem a Crytek készítette, csak saját felelősségre használandó!

Majd elfelejtettem: a patch innen tölthető.

hozzászólások: 20 db
tovább a teljes hírhez ...

2008.07.06. @ 19:45 - [PC Game] S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky hivatalos gépigény

Megérkezett a S.T.A.L.K.E.R. kiegészítőlemezének hivatalos gépigénye.

Nos ha megnézzük annyira nem is vészes.



Minimum konfiguráció:

* Operációs rendszer: Windows 2000 (SP4)/XP/Vista
* CPU: Intel Pentium 4 2 GHz vagy AMD XP 2200+
* RAM: 512 MB
* VGA: 128 MB és DirectX 9.0c kompatibilitás
* HDD: 10 GB szabad hely


Ajánlott konfiguráció:

* Operációs rendszer: Windows XP/Vista
* CPU: Intel Core 2 Duo E6400 vagy AMD 64 X2 4200+
* RAM: 1,5 GB
* VGA: 256 MB és DirectX 9.0c kompatibilitás
* HDD: 10 GB szabad hely

hozzászólások: 12 db
tovább a teljes hírhez ...

2008.07.06. @ 19:04 - [PC Game] II. Világháborús élmény kevesebb mint 1000 Ft-ért

Lassan lezárul a hétvégi ingyenes Day of Defeat Source hétvége. A kiemelkedő érdeklődés láttán a Valve viszont úgy döntött, hogy meghatározatlan ideig akciós áron lehet megvásárolni a Source motorral ellátott II. Világháborús FPS-t.

A nyílt, vagyis ingyenes hétvégék egyáltalán nem ritkák a Valve játékainak esetében, sőt általánosnak mondható egy-egy komolyabb frissítés megjelenése után, hogy az éppen aktuálisan frissített játékot egy-egy hétvége alkalmával ingyenesen le lehet tölteni és az átmenetileg aktivált Steam Accountal játszani lehet az eredeti szervereken is. A Valve, karöltve a különböző gamer magazinokkal és rajongói oldalakkal, ezen alkalmakkor gyakran különböző nyereményjátékokra is invitál minket, melyek díjazásai általában a szóban forgó dobozos játékok.

A nemrég nagy frissítésen átesett II. Világháborús Day of Defeat Source volt a hétvége ingyenes Valve-es akciójának kiszemeltje. Az Amerikai sztár csapat azonban látva a hatalmas érdeklődést, Steam-es vásárlás esetén meghatározatlan időre csökkentette a játék árát, pontosan 5 amerikai dollárra. Ez közép árfolyamon számolva sem éri el jelenleg az 1000 Ft-ot és révén a játék a boltokban jelenleg 5000 Ft-ért vásárolható meg remek vétel lehet, főleg ha hozzávesszük, hogy egy rendkívül szép grafikával és minőségi játékmenettel ellátott produktumról van szó, ami szerény véleményem szerint méltánytalanul szorult a Call of Duty árnyékába (természetesen csak és kizárólag a Multiplayer módról van szó révén a DoD Source egy kizárólag Multiplayer játék).

Egyszóval aki közel 750 Ft-os áron szeretne hozzájutni egy remek II. Világháborús játékhoz a Steam-ra fel és már töltheti is a matériát.









Egy kis kiegészítés: A Valve a napokban tartott egy hosszabb hangvételű előadást a PC-s játékok jövőjéről, melyben kitértek többek között a Microsoft és az Intel hozzáállására is a PC-s játék iparhoz. Tanult kollégáim a cs2hu-nál egy bővebb cikk keretében tudósítottak erről a nem kis jelentőségű bemutatóról (révén a Valve napjaink egyik leginnovatívabb és legjelentősebb fejlesztőcsapata). Akit érdekel a beszámoló tartalma az ide klikkeljen. A cikk erősen javallott mindazoknak akik nem semmikép sem szeretnék billentyűzetüket és egerüket egy kontrolerre cserélni, illetve már csak Gabe Newell különösen őszinte hangvétele miatt is többek között korábbi kenyéradója a Microsoft-al szemben is.

hozzászólások: 1 db
tovább a teljes hírhez ...

2008.07.05. @ 17:22 - [PC Game] Tiberium Információk

Az EA a C&C 3 Tiberium Wars és annak kiegészítője, a Kanes Wrath sikerén felbuzdúlva az FPS-ek világában is kipróbálja sikersorozatát. Év végén jön a Tiberium!

Az ötlet nem új az EA berkein belül, hisz anno a Tiberian Sun után jelent meg a C&C Renegade ami szintén egy a C&C univerzumában játszódó FPS volt. A Renegade óriási bukta volt, az okok dióhéjban: elavult grafika, érdektelen, buta történet (vagy inkább még annak is a hiánya) , még butább MI, ami értékelhető volt benne az a hamisíthatatlan C&C hangulat.

Úgy tűnik a hibából az EA is tanult és annak érdekében, hogy a kínos "baleset" ne fordulhasson még egyszer elő mindent bedobnak ami csak egy FPS-t naggyá tehet.

Lássuk hát mi is lesz pontosan a Tiberium:

Az már biztos, hogy a játékot a EA Los Angeles-i irodája fejleszti, akik a C&C-kért és a Medal of Honor játékokért is felelősek.

A Történet a Tiberium Wars után játszódik, pontosan 11 évvel. A Scrin vereséget szenvedett, főhősünk pedig Ricardo Vega lesz, aki a GDI egyik parancsnoka. A játék egy elhagyatott Scrin bázis felkutatásával fog kezdődni, ahol a hírszerzés szerint különös mozgolódásokat észleltek. A sztori többi részét egyenlőre homály fedi, az EA igéretei szerint azonban a játék mélyebb betekintést enged majd a GDI és a NOD történetébe.

Játékmenet szempontjából a Tiberium egy csapat alapú FPS lesz, tehát aki a taktikázást szereti, az itt kiélheti majd magát a rendelkezésre álló négy osztaggal. Ezen osztagok négy típusba lesznek sorolva: kettő gyalogos, egy légi és egy nehéz páncélzatú Titán osztag. Ha az egyik a csata hevében elvész, egészen addig rendelhetünk helyette újat amíg az irányításunk alatt van egy landolási zóna illetve némi tibérium. A játék multiplayer módban is hasonló lesz, vagyis a négy osztag vezére egy-egy játékos lesz, az osztagon belül viszont társaink sajnos a gép által irányított katonák lesznek, akik a harctéren természetesen a parancsaikra cselekednek majd. Játékmenet szempontjál fontos, hogy itt is visszaköszön majd a Gears of Warban debütált és azóta töretlen népszerűségnek örvendő fedezék rendszer illetve a visszatöltődő életcsík is.

Fegyverek tekintetében elég érdekes helyzet, mivel a játékban csak egy fegyver a GD-10-es kap majd helyet. A GD-10 egy univerzális gyilkoló eszköz, melynek négy tüzelési módja lesz: sorozat, mesterlövész, gránátvetés és az elmaradhatatlan rakétavetés. Minden tüzelési módnak lesz egy speciális módja is, így például a gránátvetőnél afféle gravitációs eszköz amivel könnyedén tudjuk módosítani a kilőtt gránát útvonalát.

A hanghatásokra biztos nem lehet majd panasz, mivel a Tiberium-ban fog majd debütálni az Adaptive Sound eXperience rendszer (ASY), ami figyeli majd a játék történéseit és eldönti majd, hogy melyik hanghatást kell felerősíteni, vagy adott esetben lehalkítani.

Összességében elmondható, hogy az EA tényleg nem szeretne belefutni egy olyan buktába, mint anno a Renegade esetében és a játékmenet területén több újdonsággal is szeretné megnyerné az FPS rajongók szívét. Grafika területén sem kell szégyenkezni a Tiberium-nak, hisz a megjelenítésért az Unreal Engine 3 lesz a felelős. Nem valószínű, hogy a Tiberium a Half-Life-ok, vagy a Far Cry szintjére fog emelkedni és afféle hasonlítási alap, játéktörténeti mérföldkő vagy akár legenda lesz, de ha az EA tartja magát az ígéretekhez akkor év végén egy nagyon jó cspat alapú FPS-t tudhatunk majd magunkénak, ami a C&C Fanoknak kötelező darab lesz.


hozzászólások: 0 db
tovább a teljes hírhez ...

2008.07.05. @ 16:36 - [PC Game] Brothers in Arms Hell's Highway Mozgókép

Tankkal aprítani jó! Ezt mindenki tudja aki már játszott hasonló játékkal. Persze ez attól függ, hogy a tank lövegtornyának melyik oldalán állsz! A Gearbox sokak által régóta várt játékából érkezett trailerben, most mindkét esetet szemügyre vehetjük.

Ha minden a terv szerint fog történni, akkor augusztus 26-án végre kipróbálhatjuk majd a Gearbox boszorkánykonyhájában készülő és a Ubisoft gondozásában megjelenő II. Világháborús csodát. A játék már lassan egy éve késik, most azonban minden jel arra utal, hogy a várakozásnak lassan vége. A megjelenés közeledésének apropójából a Gearbox kiadott egy új videót a játékból, melyben a tankok pusztító hatását csodálhatjuk meg a csatatéren.

Abban az esetben, ha valaki eddig kételkedett volna, hogy a Brothers in Arms Hell's Highway komolyan a jelenlegi etalon, a Call of Duty sorozat babérjaira tör, az minden bizonnyal a videó megnézése után átértékeli majd az erőviszonyokat.


A videót itt tekinthetitek meg a GameTrailers.com jóvoltából.

hozzászólások: 6 db
tovább a teljes hírhez ...

2008.07.04. @ 19:31 - [NewZ] A Midori Project

Avagy van élet a Windows után??!! Úgy tűnik nem csak lesz de részben már most is van, csak eddig nem tudtunk róla!

Előre bocsátom, hogy a következő információk Mary Jo Foley-tól, a Zdnet bennfentes emberétől származnak aki értesüléseit belső Microsoft-os információkra alapozza. Bár az információk részemről hihetőek és logikusnak tűnnek, mivel nem hivatalos bejelentésről van szó kéretik azt fenntartásokkal kezelni.

Mis is az a Midori?

A Microsoft már több éve dolgozik egy teljesen új operációs rendszeren, ha a kiszivárgott híreknek hihetünk akkor jelenleg is ez a project fut Midori kódnéven. A Midori a már korábban a Microsoft által bemutatott kísérleti rendszer, a Singularity alapjait gondolja tovább. Ez a gyakorlatban teljesen eltér a Redmondiak eddigi gondolkodásmódjától, hisz egyetlen sort sem használtak fel az eddigi Windows-ok forráskódjából. A cég, bár láthatóan nehezen vette rá magát erre a lépésre, sok olyan kötöttségtől meg tud így szabadulni mind szoftveres mind a hardveres architektúra szintjén ami már a Windows 95 és elődjei óta megköti és hátráltatja a fejlesztéseket. A Microsoft célja egy gyors, kicsi, és egyszerűen valamint jól bővíthető operációs rendszer létrehozása. Ez valljuk be nem lesz egyszerű feladat, főleg ha az elmúlt időszak megfáradt, lassú és elavúlt fejlesztéseit nézzük. A helyzet most mintha változni látszana, bár a Midori-ról sok részletet egyenlőre nem tudni, egy fontos újításról azonban kiszivárgott egy-két érdekes információ.

Ez nem más mint a szoftveresen elkülönített folyamatok (software-isolated process, SIP) nevet viselő új memóriakezelő rendszer. Működése nagyjából arra koncentrál, hogy a párhuzamosan futó programokat ugyanabban a memóriarészben futtassa a programok saját programkörnyezetében. Ezáltal a programoknak nem kell külön memóriaterületet biztosítani, miközben egymással is akadálytalanul és biztonságosan képesek kommunikálni.

A rendszer így jelentősen lecsökkenti az alkalmazások memóriaigényét valamint az egy utasítás végrehajtásához szükséges órajelciklusok számát, vagyis a processzorra is jóval kisebb feladat hárul. A Microsoft szerint a memóriaigény átlagosan számolva 10-15-szörösére is csökkenhet a jelenlegi Windows-okhoz hasonlítva, valamint ezzel egyenes arányban a sebesség növekedés is hasonló értékkel mérhető. A Linux rendszerekhez képest ezek az adatok valamivel kisebbek, de ott is legalább 5-10-szeres szorzóval kell számolni.

Ha az értesülések megbízhatóak akkor jelenleg a Midori Project-en a Microsoft legjobb programozói, valamint a cég legmegbízhatóbb és legtapasztaltabb veteránjai dolgoznak. A programozócsapatot két jelenlegi igazgató, Eric Rudder és Craig Mundie vezetik, akik nem kisebb személyek a hierarchiában mint a stratégiai fejlesztésekért felelős igazgatók. Az ő felettesük már közvetlenül Steve Ballmer (őt gondolom nem kell senkinek bemutatni).


A további részleteket egyenlőre homály fedi, mint azt is, hogy a Microsoft mikor és hol akarja lerántani a leplet a készülő project-ről. Az azonban biztosnak látszik, hogy végre valahára teljesen új alapokra helyezik az operációs rendszer készítést és ezzel megpróbálnak megszabadulni a múlt kísértő árnyaitól. Az biztosnak látszik, hogy a Redmonfi cég nem veszi félvállról a Midori fejlesztését és sem anyagi sem emberi erőforrást nem sajnál, hogy az időről már ne is beszéljünk. Az mindenesetre egyértelműen körvonalazódni látszódik, hogy a valószínűleg a Windows 7 (ami még a Vista alapjaira épül) után megjelenő operációs rendszer lesz a fordulópont a Microsoft életében. Új gondolkodásmód, új ötletek, innovatív fejlesztések, felhasználóbarát gondolkodásmód: Lehet, hogy a Microsoftnál Bill Gates távozása után lassan de biztosan, tényleg elindult egy szemléletváltási folyamat? Meglátjuk, úgy kb öt év múlva.

hozzászólások: 1 db
tovább a teljes hírhez ...

2008.07.04. @ 19:14 - [X-BOX 360] Halo - Készül a negyedik rész?

Már március óta keringenek pletykák a Halo esetlegesen készülő negyedik részéről, de hivatalos megerősítés híján ezek erősen megkérdőjelezhető információk voltak.

Egyenlőre hivatalos Microsoft bejelentés nincs és gyaníthatóan még egy darabig nem is lesz, feltételezések viszont annál inkább.

A Sarcastic Gamer nevű magazin viszont megbízható forrásokra hivatkozva állítja, a negyedik rész már gőzerővel készül és az idei E2-on a Microsoft be is fogja mutatni a játékot. A magazin állítása szerint a negyedik részből, az eddigi három rész főhőse Master Chief viszont ki fog maradni.

Mivel egyedül a Sarcastic Gamer állításaira hagyatkozhatunk a hírt erős fenntartásokkal kéretik kezelni, egy esetleges negyedik rész készítése viszont teljesen logikus lépés lenne a Microsoft-tól az XboX 360 eladásainak fellendítése érdekében révén a konzol legnagyobb húzócíméről van szó.

hozzászólások: 0 db
tovább a teljes hírhez ...

2008.07.04. @ 18:17 - [PC Game] Crysis Warhead infomorzsák

Újabb hírmorzsák érkeztek a nagysikerű Crysis kiegészítőjéről.

A kicsit talán elkapkodott ám ennek ellenére nagy sikerű Crysis kiegészítő korongja idén ősszel teszi majd tiszteletét képernyőinken, jó hír azonban, hogy az expanziót a nemrég nyílt Crytek Budapest készíti majd teljes egészében, természetesen az eredeti fejlesztőcsapat felügyelete mellett.

Nézzük mit lehet eddig tudni a játékról:

A Crysis egyik legnagyobb hibája az volt, hogy nemes egyszerűséggel elfelejtették optimalizálni, így ha egy középkategóriás gépen valaki elfogadható sebességgel akart játszani akkor a játék kis túlzással rosszabbul nézett ki mint a 2005-ben megjelent Far Cry. Mind hazánk fiai, mind a Crytek német csapata fogadkozik, hogy most végre tényleg sikerült optimalizálni a motort, mely egy kis tuningon is átesett, így ha az ígéreteknek hihetünk akkor nemcsak szebb, hanem kisebb gépigényű és gyorsabb játékot is fogunk kapni.

A kiegészítő lemez készítésekor a Crytek Budapest fejlesztőcsapata nagy hangsúlyt fektet a játékosok visszajelzéseire, többek között így esett a választás a játék főszereplőjére is psycho-ra aki a fanatikusok szerint az alapjáték legszimpatikusabb szereplője volt.


Az egyjátékos kampány az ígéretek szerint sokkal akció dúsabb lesz mint az elődben volt.





Az már biztos, hogy fegyverarzenálunk két darabbal fog bővülni, aki pedig inkább a száguldás szerelmese az sem fog csalódni hisz a járműpark is két új résztvevővel fog gazdagodni.

A többjátékos is frissítésen esik majd át pontosan két játékmóddal lesz majd több mint eddig.

Bár az alapjáték is egy nagyon jó játék volt, a magyar fejlesztőcsapat kovácsműhelyében most a kiegészítő remélhetőleg olyan minőséget fog képviselni mint amilyet az alapjátéknak kellett volna anno a megjelenéskor. Reméljük, hogy a Crytek nem követi el kétszer ugyanazt a hibát és elegendő fejlesztési időt ad a srácoknak és egy teljesen kész játékot kapunk majd a pénzünkért.




hozzászólások: 1 db
tovább a teljes hírhez ...

2008.07.04. @ 17:54 - [NewZ] Mindenki egyért, egy....

A két legnagyobb keresőoldal a Google és a yahoo! együttműködik az Adobe-val, hogy keresőmotorjaikat felkészítsék az SWF-állományok feldolgozására.

A két vállalat kapcsolata manapság meglehetősen szorosnak mondható, elsősorban a Microsoft agresszív felvásárlási szándéka óta a Yahoo!-val szemben. Ennek fényében egyáltalán nem meglepő, hogy a két cég együtt jelentette be, hogy közös együttműködési megállapodást kötöttek az Adobe-val. A megállapodást elsősorban a flash technológiával készített internetes oldalak számának folyamatos gyarapodása tette szükségessé. Ennek eredményeképp a közeljövőben jóval hatékonyabbá válik majd ezen oldalak indexelése mindkét, cég keresője esetében. A Google-n a "filetype:" operátor segítségével, míg a Yahoo!-n az "originurlextension:" vagy a "feature:" operátor segédletével történik majd az indexelés. Mindkét kereső a statikus szövegállományokat illetőleg a linkeket veszi majd nyilvántartásba, remélhetőleg a dinamikus elemek minél hatékonyabb kihagyásával.

A három cég összefogása remélhetőleg követendő példa lesz majd a jövőben minél több cég esetében, a felhasználók érdekeiben is.

hozzászólások: 2 db
tovább a teljes hírhez ...

2008.07.04. @ 17:40 - [PC Game] S.T.A.L.K.E.R Clear Sky TechDemo

A megjelenés pontos dátuma mellé a GSC most megajándékozott minket egy Technológiai bemutatóval is.

Még csak pár nap telt el azóta, hogy hivatalosan is megerősítették a nagy sikerű S.T.A.L.K.E.R. kiegészítő lemezének pontos megjelenési dátumát és máris kaptunk egy technológiai bemutató videót.

Akit érdekel a játék, az mindenképp nézzen bele, mert bár nem Gameplay videóról van szó a hangulat itt is ütős, valamint a grafika sem mondható éppen rondának.


hozzászólások: 0 db
tovább a teljes hírhez ...

  - Ingyen ajándékok

Facebook Oszt lájkoló a Fészbúkon?



Videók, képek, viccek, Csubakka Ha röhögni akarsz ...



Ingyenes elektronikai termékek Ingyenes termékek ...



Konzol Magazin Ha nem PC, akkor konzol!



Gyors keresés Keresés




Keresendő szöveg:

Club7 Rádió LazaRadio


LazaRadio

Szavazás Szavazás


Vannak új szerkesztőink! Miből szeretnél többet?


Jó lenne még több hír!
9 %
Még több kivesézős cikket akarunk!
3 %
Jó lenne néhány új gépigény is!
2 %
Letötltéseket akarunk!
52 %
Legyen több mindenből!
15 %
Bikicsunáj!
19 %
Összes szavazat: 158 db

Képgaléria Képgaléria




további képek ebből a galériából:
Star Wars The Force Unleashed 2

Statisztika Statisztika


Hírek: 1118 db
Cikkek: 140 db
Kockafejek: 33212 db
Hír hozzászólások: 3567 db
Cikk hozzászólások: 1840 db
Fórum hozzászólások: 1117 db
Összes hozzászólás: 6524 db

Hirdetés Hirdetés




2007-2010. Minden Jog Fenntartva - lokalhoszt.hu
Email: fido@lokalhoszt.hu
Honlapkészítés, webtárhely
Többen kérdezték már, hogy mi az oldal célja? Akkor legyen mondjuk ez a cél: Világuralom! :D


Az oldal legenerálva 0.132082 másodperc alatt.